tisdag 22 april 2014

Muffinsmarkörer

Vilken underbar dag att vara entreprenör med egen ateljé i trädgården. Att öppna upp dörrarna mot min lilla terrass och ta med mig jobbet ut. Ut i ljuset och värmen. En kall flaska Loka med fina bubblor att smutta på när det blir för varmt. Livet lyser. Tyvärr är det lite svårt att ha datorn ute, det reflekterar i skärmen så jag kan inte skriva. Men man kan ju räkna på en beskrivning, skapa nya plagg och sticka provlappar. Tänk att en liten muffinsmarkör kan pigga upp när man stickar. Dessa små söta handgjorda skickade jag efter från.........ja, vad var det. En privat person som pysslade med detta, bosatt i något land i Asien. Minnet är kort ibland. Men inte desto mindre är de så söta och roliga att använda.....minimuffisarna. Kommer jag på vart jag beställde dom så kommer det en annan dag:)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar