torsdag 2 augusti 2018

Sjalen Pride

Hello out there!

Nu pågår ju Europride i Stockholm och snart i Göteborg. 
Så jag designade en enkel sjal , kallar den så klart PRIDE:)

Massor av färg och kärlek i den.Underbar härliga, svala sensommarkvällar och varm och gosig kalla, frostiga vintermornar.


Stickad i Mio från Järbo Garn. Ett härligt tunt merinoull.
Om Du eller någon annan också vill sticka den så kostar mönstret 20 kr. 
Swischa på 070-7721904 och som meddelande skriver du "PRIDE" + mailadress. 
Mönstret mailas som en pdf.



Här kommer lite inspo-bilder





Kram!


7 kommentarer:

  1. Hur betalar man om man inte har swish??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lina!
      Du skulle kunna göra en banköverföring om du vill. Kan det fungera för dig?:)

      Radera
  2. Har swichat,men inte fått något mönster än. Hur länge får man vänta på att få det?
    Mvh:Maria

    SvaraRadera
  3. Hej Maria! Jag har tagit emot en betalning från Maria Andersson Lundin är det du? Om så , så mailade jag mönstret igår. Har du inte fått det????

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    2. Det är jag. Men har inte fått det.

      Radera
  4. Hej Maria! Men så konstigt, jag mailar om direkt. Hoppas att det kommer fram nu. Mailadressen jag har är mariaanderssonlundin66@gmail.com. Stämmer det? Nytt försök:) Ledsen att du får vänta.

    SvaraRadera