fredag 4 december 2015

Pandaoverall.....

Idag kommer Helga på besök....och det blåser redan rejält. Jag tycker inte om blåst, tycker inte om dånet, som blir. Känner mig otrygg.......Vill inte var ofin, men Helga, du får gärna dra iväg fort.

Sticktips till Baby! I den här veckans nummer av ALLERS så finns min lilla goa Babyoverall med. Kallar den Panda.... i vitt och svart och med stora svarta öron.
Jag gjorde den i ett mjukt, tjockt garn som heter Luva, nedtill på ärmar och ben + öron är det stickat med ett öglegarn som heter Moa. Snedknäppt på framstycket. Blev lyckad. Och bebisen som fick krypa in i den är så söt. Heter visst Leo.....som min egen goa son. Min Leo skulle dock inte få plats hur han än försökte. Hahaha...fick en rolig idé, en stickad Pandaoverall storlek 17 år! Underbart. Som en onepiece.



Tyvärr kan jag inte dela med mig av beskrivningen, upphovsrätten har ju nu Allers. Men tidningen är ute nu.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar