måndag 8 september 2014

Järbo Intervjun...

Såg att intervjun med mig låg uppe på Järbo Garns hemsida idag. Jättekul….och samtidigt blir jag lite generad. J  Gå in på www.jarbo.se om ni vill titta och läsa.
När jag skulle svara på alla intervjufrågor så var det massor av minnen som dök upp, ifrån min tid på Marks & Kattens där jag startade min bana. Då låg MK i Gårda, bakom Ullevi. Väldigt centralt. Jag brukade ofta gå in till city på lunchrasten och köpa lunchmacka och titta i butiker, trendspana lite.
Tror inte jag fattade vilken tur jag hade som fick jobb i atéljen, så ung 18-19  år gammal bara. Fick åka på mässor i Paris, modemässor och färgmässor. Det var så roligt och spännande. Har tänkt mycket på det så här efteråt. Vilken kick.


Såg också att de gjorde reklam för LUVA, deras nya garn, på hemsidan.
Då slår jag också ett slag på min trumma för det garnet. Otroligt mjukt och skönt, lite dimmigt, finns i många fina färger. Själv har jag gjort lite basplagg till Järbo Garn i LUVA. En kudde i LUVA vore inte helt fel. Med stora tofsar:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar