fredag 8 november 2019

Redan andra helgen i november, 6½ vecka till jul. OJ...dags att börja sticka julklappar kanske:)
Här är ett tips ifrån mig...mina barnmössor med öron SNÖTWIST.


Finns i 4 varianter i storlek 2-4 år

Katten Morris, 



Lammet Tovelove 



Haren Robby 


och Björnen Hunny


Jag har använt ett tjockt garn som heter LUVA, 70 % acryl och 30 % ull, för att det inte ska klia på den som ska bära skapelsen. Garnet finns hos Järbo Garn. Men de går alldeles utmärkt att använda andra garner så länge masktätheten stämmer. Och garnet inte kliar😉

Vill ni köpa mönster kan ni swischa till mig på 070-7721904

Mönster till en mössa kostar 25 kr, alla 4 mönstren 75 kr. 
Uppge: M för Morris, T för Tovelove, R för Robby eller H för Hunny.
ALLA, om ni vill ha alla 4 . 

Och glöm inte er mailadress så att jag kan maila över mönstret. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar