tisdag 26 maj 2015

Morsdag på söndag:)

Morsdag.......har aldrig direkt tänkt på att fira den. Eller, egentligen menar jag ...har aldrig direkt tänkt på att JAG ska firas.
Jag vill fira alla andra mammor, min egen FINA mamma, som alltid ställer upp och älskar mig, sitt barn ovillkorligt.
Men , vad sjutton, JAG är ju mamma. Och inte vilken mamma som helst, utan Mina barns Bästa Mamma, Mamsi, Mami, Mamalutti. Jag vill firas!!!!:)
Jaaaaa, jag vill firas på söndag, haha....äntligen har 10-öringen trillat ner för mig. Det är morsdag och JAG ska firas.
Så, mina barn...jag vill ha tårta, blommor, kramar, en jättefin Bambu-utelykta från Netto och den här fantastiska boken.......

GALEN I HUMLOR


Humlan är ju min favoritinsekt.
Jippie, nu ska det firas!!! 

Tack & Hej.

Men,,,,,,eftersom mina barn känner mig så vet de..... att det räcker med kramar, en varsam ömhetsbetygelse, en kärleksfull blick,,,,,,:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar