fredag 16 januari 2015

Helgens filmtips.....

Välkomna till helgens filmtips.

Såg en väldigt, bra film igår........väldigt bra. Vet inte om det är åldern men tårarna rann, känslorna sprakade, och reflektionerna nötte. Kände mig lite drained efteråt, och samtidigt fylld. Älskar filmer där jag känner:) Säger det igen, "vet inte om det är åldern"......är det inte alltid det förresten.....men jag är oerhört känslostyrd just nu. Mycket mer än vanligt. Jag gråter för allt,haha......kan känna äkta glädje och fälla en tårar när någon går vidare i Mästerkocken på TV 4......tänk vilken dröm för just den personen. WOW!!!! Eller som idag när jag fick en underbart vacker bukett med tulpaner av min man. Småsaker är värdefulla på ett dramatiskt sätt just nu, blir stora och fina. Jag står mitt i livet....eller till och med kanske lite efter "mitt i livet".....har missat vissa chanser, vissa tåg har lämnat min dammiga perrong, vissa tåg står förhoppningsvis och väntar med något spännande. Ibland är det svårt att förstå och förhålla sig till det. ....till åren som går.

Ja just det ja....filmen. Lite Hollywood varning....men jag köpte det. :)

THE JUDGE
Med Robert Down Jr, Robert Duvall mfl. Ett drama om en messy far-son relation, relation mellan 3 bröder, tillbakablickar , mm, mm och samtidigt vacker och rolig och lustig.
Jag ger den 5 Fluffiga Nystan av 5!
Och här är en länk till en trailer:https://www.youtube.com/watch?v=BJanBLo6AOY




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar